Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@storyofjuly.nl of bij voorkeur onderstaand formulier te gebruiken.

  • Klachtenformulier

    Wij doen ons uiterste best om onze producten zo goed mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn neem dan via onderstaand formulier contact met ons op en we gaan ons uiterste best voor je doen om de klacht op te lossen.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 315 GB.

    Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.